Czekamy na twój telefon
+48 608 363 245

Konsultacje telefoniczne:
w godzinach 8:00 – 21:00, 7 dni w tygodniu

Czegoś potrzebujesz?

Zadzwoń: +48 608 363 245

Zwroty i reklamacje

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Gabrielle Spółka z ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
ul. B.Prusa 74 A

43-502 Czechowice-dziedzice

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Gabrielle Spółka z ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
ul. B.Prusa 74 A

43-502 Czechowice-dziedzice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Szybka dostawa

Korzystamy z najlepszych firm kurierskich w kraju!

14 dniowy zwrot towaru

Łatwy sposób odstąpienia od umowy sprzedaży

Gwarancja

Wszystkie nasze produkty są objętę gwarancją

100% Bezpieczeństwa

Współpracujemy z najlepszymi dostawcami i pośrednikami płatności

Select your currency